2024. Május 09. - 15:11:17
Bodybuilding.hu Fórumok

Szerző Téma: Általános segítség a termék teszt naplókról  (Megtekintve 4768 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

2007. Május 27. - 11:25:39
Megtekintve 4768 alkalommal
Nem elérhető

Lalika85


Szia! Szeretném a segítségedet kérni.
Nem tudom,hogy hol tudom megméretni a test összetételemet és,hogy pontosan miket írjak le a fórumban még magamról,hogy rendesen vezethessem a tesztet és tökéletesen tudjak tájékoztatni mindenkit a változásokról.
Én egy kezdő vagyok,és mindenféle segítségnek örülök.
Válaszodat és segítségedet,előre is köszönöm.
Akadályt csak az lát, ki leveszi szemét a célról.

Amikor a változás szelei fújnak, a kétkedők falakat húznak föl, az optimisták pedig vitorlákat.

Az őszinteség fájdalmat okozhat,de a hazugságot ritkán bocsájtják meg

Zsán Klucsó Alajos (Az Örök Mosolygó)

2007. Május 27. - 12:13:05
Válasz #1
Nem elérhető

efitmaster

Adminisztrátor
Hello,

A naplókban mindenki szabadon azt ír, amit akar. ezek nem hivatalos vagy tudományos tesztek. Magánemberek a saját kedvükért és mások segítésére írják ezeket a saját tapasztalataikról. Így a te motiváltságod is nagyobb, mivel az olvasók követik, hogy mi történik veled hétről hétre. Viszont van pár fontos info, ami segíti a naplók olvasóit.
A napló kezdésekor általános infók magadról:
Hány éves vagy
Mióta edzel
Milyen volt a fejlődésed eddig stb...és amit még meg akarsz osztani magadról.

Aztán:
Méretek
Hányszor edzel?
Mi az étrended?
Milyen kiegészítőket használsz majd a naplód írása alatt és hogyan szeded őket stb.
Mi lesz az edzésterved? Heti terv.
Mi a célod, amit kitűzöl?

Kb ennyi alapnak.

A naplóba, naponta vagy hetente 3-4 alkalommal minden személyes, szubjektív tapasztalatod leírhatod, ami az edzésedre, kiegészítőkre étkezésedre és általános közérzetedre vonatkozik és arra, hogy megvertél e valakit ezen a héten a teremben, mondjuk. :)

Az olvasók kiváncsiak még arra is, hogy egy kiegészítő(vagy kombináció):