Tegnap gyorsba letudtam a melót, négy órával hamarabb zártam a kócerájt, mint általában, összekészültem és már úton is voltam a terembe. 14:40-kor a garázsba gyalogolva felhívott egy haver, hogy jönnének át Kecskemétről egy (Hondás) meetre, hol találkozzunk. Fíjj, mondom mikorra értek át? 15:30 körül itt lesznek az egyik bolt parkolójában.
Mivel bennem volt már a Superpump, valamint az összes cumó be volt keverve, így egyértelmű dolog volt, hogy nem halasztom későbbre a válledzést, ezért azt találtam ki, hogy megpörgetem egy „picurkát”.
Ez nagyjából úgy nézett ki, hogy a sorozatok között sacc fele pihenőidőt engedélyeztem magamnak, mint szoktam (pár korty SizeOn, pár mélylevegő), és egy sorozattal kevesebbet csináltam minden gyakorlatból, valamint minden súlyt előre előkészítettem. 14:55 körül kezdtem el az edzést, 15:30-kor indultam el a teremből kifelé kezemben a turmixommal.
Nyakból nyomás ülve rúddal guggolókeretben: 2X10+1X8 56kg (MHK +2kg) 1X12 46kg
Döntött törzsű oldalemelés karonként (függőlegeshez képest kb 30fokban előredőlve): 3X10 20kg (MHK +0kg)
Állig húzás rúddal: 3X10 53,5kg (MHK +3,5kg)
Oldalemelés állva: 12,5/7,5/2,5kg bukásig
Intenzitásügyben feltekertem a hangerőt, szakadt rólam a víz, igen-igen elfáradtam, és az amúgy nehezen bedurranó vállamnak most elég szépen odaröccsentettem, hogy tudja hanyas a gatya. (Most vasárnap reggel lévén már érzem, hogy ebből izomláz is lesz…)
(Nem ide tartozik, de engedtessék meg, hogy kiírjam magamból: Időben odaértem a találkozóra. Az egyik haversrác nemrég vett egy Integra Type-R típusú elfogó-vadászt, aminek körbenézegetésének egyik óvatlan pillanatában elszólta magát, hogy „vidd el nyugodtan egy körre”… Nekem se kellett kétszer mondani, feltettem a vigyormaszkot, egyszer utoljára még megkérdeztem, hogy tényleg komolyan gondolja e, de komolyan gondolta. Nekem Civic VTi-m van, így – én naív azt hittem – nagyjából képben voltam, hogy mire számíthatok az R betűssel kapcsolatban, de minden tekintetben felülmúlta a várakozásaimat. 192 paci, eszméletlen úttartás, szélvédőkifejelős fék, extra jól tartó ülések. Aki teheti egyszer próbáljon ki egy ilyet, vagy legalább vitesse magát, garantáltan maradandó élmény!)