2024. Május 08. - 09:02:24
Bodybuilding.hu Fórumok

Szerző Téma: Testkép  (Megtekintve 40787 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

2008. Január 14. - 11:45:47
Megtekintve 40787 alkalommal
Nem elérhető

Cressa


Üdvözlet!

Végzős orvostanhallgató vagyok, és a testépítéssel foglalkozó férfiak testképét vizsgálom. Nagy segítség lenne, ha szakdolgozatomhoz kitöltenétek a következő címen található kérdőívet: http://testkep.krad.hu/index.html . Az egész nem túl hosszú, és aki kitöltötte, azt mondja nem is olyan fárasztó :)

Bármilyen kérdést, megjegyzést szívesen fogadok.

Köszönettel, Mágori Andrea.

2008. Január 14. - 12:18:51
Válasz #1
Nem elérhető

George


Szia!