2024. Május 18. - 05:39:15
Bodybuilding.hu Fórumok

Szerző Téma: Kezdő vagyok! Segíts!  (Megtekintve 4879 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

2011. Április 20. - 15:40:16
Megtekintve 4879 alkalommal
Nem elérhető

kisgazi


Sziasztok! Segítséget várok tőletek! 14 éves vagyok és kb 2010 december óta edzek. Fekvőtámasz,felülés. Mostanába járok (2 Hete) atlétika edzésre,és e mellett edzek otthon. Atlétika edzések után szoktam otthon edzeni, amely áll : húzódszkodás szűken bicepszre,szélesen hátrs,fekvőtámasz,felülés,tolockodás. 4 kilós súlyzóval (apu mondta) koncentrált bicepsz gyakorlatot csinálok+állva a normál gyakorlat bicepszre. A  gond a következő. Tanácsot kérnék,hogy helyes dolog e atlétika edzés után edzeni,vag előtte edzek,met végülis hétfőn,szerdán,pénteken van edzésem. Az otthoni edzés is hétfő szerda péntak+szombat. Egyik gyakorlatból se csinálok sokat (fekvőből normál: 4X20-at,széesből 4X15-öt,húzódszkodás szüken 10X3-at a széles u.ez, tolockodás 4X10-et a súlyzós gyakorlatból meg egyenként 2x10-et) érdekel,hogy ettől lehetek e túledzett? A másik problémám a jobb mellizmom, az a furcsa,hogy a bal mllizmom nagyobb,mint a jobb,és erősebb is(pedig jobb kezes vagyok). Kérdésem tehetek e ezért valamit,hogy ne így legyen,vagy nem? Vagy idővel beéri a másikat? Kérlek titeket,totál amatőr vagyok segítsetek!! :)

2011. Április 20. - 19:21:30
Válasz #1
Nem elérhető

trobert2


Szarintem ha edzeni szeretnél rendesen menj el edzőterembe!
túledzett??amit otthon csinálsz az nem is edzés,inkább csak egy kis vérpumpálás!
Valószinüleg még izomzatod sincs,minek törődsz azzal hogy nagyobb az egyik melled?
nyugodtan járhatsz atlétika edzés után edzeni,legjobb ha jól elhúzod közte az időt!
Pl délelőtt atlétika este edzőterem ha lehetséges!
Azt csinálhatom, amihez értek, amit mindennél jobban szeretek. Hobbi ez, de a lehető legkomolyabban fogom fel, mondhatnám, hivatásszerű hobbi. Hajtom a lovaimat, s megpróbálom belőlük is, magamból is a maximumot kihozni.