És is írtam már a Gyurma üzenőfalra...csak még nem jelent meg:
Ez egy televíziós testépítő magazin. Szerintetek hány testépítő nézi és hány "átlagember"...? Ha belegondolnátok akkor talán rájönnétek, hogy sokkal több laikus nézi, mint ezt a sportot komolyan űző néző. Eleve ki számít a bodybuilding-et komolyan űzőnek...? Ez is jó kérdés.
Vagy…szerintetek miből adnak el többet a világon? Protein porból vagy zsírégetőből…? Naná, hogy zsírégetőből mert azokat sokkal szerteágazóbb vevőkör vásárolja. Na mindegy a lényeg, hogy egy ilyen típusú magazin bizonyos kötöttségekkel jár főleg azért mert nagyon széles réteg nézi. Láthatjátok, hogy úgy beszélek az edzéseken, hogy azt szinte mindenki értse. Tudományosak is vagyunk meg nem is, lazák is meg nem is, hardcore is az edzés meg nem is…sorolhatnám. Egy középutat kell megcéloznunk, de azért mindig próbálunk vmi újat kipróbálni. Lépésről lépésre haladva.
Vegyünk egy másik példát. Ott van most a bodybuilding.com-on a Mr. Olympia-ra készülő sportolók edzővideó sorozata. Számomra (és biztosan még nagyon sok ember számára) nagyon érdekes, informatív videók…öröm nézni…pedig semmi különös nem történik, csakhogy imádom ezt a sportot és ezeken a videókon a legnagyobb sztárokat láthatom edzés közben. Pedig én már jópárukkal edzettem, versenyeztem és beszélgettem is mégis hatalmas élmény minden újabb rész. Na most…tedd be ezeket a videókat egy TV-be…nagy sikerük lesz, mi…? Halott ügy. Pedig ezek a videók azért elég nagy közönségnek készülnek, mégsem valók TV-be. És akkor egy mi lenne Markus edző DVD-ivel egy TV csatornán…18-as karikával menne?!
Egyszóval a TV nem internet! Majd lehet, hogy a későbbiekben mi is beszállunk a netes adások készítésébe és akkor majd végre célirányosan testépítőknek csinálhatunk epizódokat. Csak tudjátok előbb legyen házunk, rendezzük be, aztán majd lehet, hogy később veszünk egy autót is…
Ettől függetlenül minden ésszerű építő kritikát szívesen veszünk, hogy jobb és jobb lehessen a magazin.