2024. Június 05. - 02:24:53
Bodybuilding.hu Fórumok

Szerző Téma: Verdák  (Megtekintve 200273 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

2010. Május 16. - 20:04:51
Válasz #945
Nem elérhető

lepke


ajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj nekem kell egy ilyen kicsi is piros is mi kell még... ;D ;D  ;D http://totalcar.hu/tesztek/2010/05/10/az_eloadomuvesz/
Azt kérdezed mi kell még.... több mint tíz millió forint a kis piros kocsihoz
BMW Power

2010. Május 16. - 20:10:02
Válasz #946

Tündi-Bündi

Vendég
ajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj nekem kell egy ilyen kicsi is piros is mi kell még... ;D ;D  ;D http://totalcar.hu/tesztek/2010/05/10/az_eloadomuvesz/
Azt kérdezed mi kell még.... több mint tíz millió forint a kis piros kocsihoz
Azé má majdnem kapok egy használt 6-ost...  8-)

2010. Május 16. - 20:24:56
Válasz #947
Nem elérhető

Kris


2005-ben pedig jött az "új" 30d [Motorkód :M57D30TÜ] 173 kW (235 PS) motorral lett szerelve.
Egy jó 30d vagy 35d-nél nem is kell több, ezek a legjobbak :-}

Ezzel egy szervizes tudna vitatkozni! Főleg a az 530D-nel a hajtáslánc nem igazán bírja a + lőerőket!

Én úgy vagyok ha BMW akkor Benzines. Egy 335i és 335d között nincs számottevő különbség a fogyasztásban.

És a szervízköltség messze nem egyforma. (nálunk ezért is van két benzines)
35i és 35d üzemanyag fogyasztása között 2.5 liter a különbség 100 kilométeren


Hát az tényleg nagyon sok? És a szervízköltség?? Pl egy porlasztócsúcs és egy benzines gyertya között??

kb 100.000.- Ft.
 Grat!!

2010. Május 16. - 21:24:43
Válasz #948
Nem elérhető

George


2005-ben pedig jött az "új" 30d [Motorkód :M57D30TÜ] 173 kW (235 PS) motorral lett szerelve.
Egy jó 30d vagy 35d-nél nem is kell több, ezek a legjobbak :-}

Ezzel egy szervizes tudna vitatkozni! Főleg a az 530D-nel a hajtáslánc nem igazán bírja a + lőerőket!

Én úgy vagyok ha BMW akkor Benzines. Egy 335i és 335d között nincs számottevő különbség a fogyasztásban.

És a szervízköltség messze nem egyforma. (nálunk ezért is van két benzines)
35i és 35d üzemanyag fogyasztása között 2.5 liter a különbség 100 kilométeren


Hát az tényleg nagyon sok? És a szervízköltség?? Pl egy porlasztócsúcs és egy benzines gyertya között??

kb 100.000.- Ft.
 Grat!!
Ez is ízlés kérdése, nem muszáj minden autót szarrá taposni...nem elhanyagolható az a nyomaték többlet amit a dieselek tudnak manapság, és persze a kb 40 Ft különbség a két üzemanyag között. Attól, hogy valakinek jó kocsija van, még nem biztos, hogy szereti a gatyáját otthagyni a kúton. Én is ismerek olyat, aki csak benzinesre esküszik - szíve joga ;) Amúgy ha olyan szar a diesel, akkor miért vesz szinte mindenki azt? Mindenki hülye ****) Igaz? :D

2010. Május 16. - 21:25:39
Válasz #949
Nem elérhető

atleeta


2005-ben pedig jött az "új" 30d [Motorkód :M57D30TÜ] 173 kW (235 PS) motorral lett szerelve.
Egy jó 30d vagy 35d-nél nem is kell több, ezek a legjobbak :-}

Ezzel egy szervizes tudna vitatkozni! Főleg a az 530D-nel a hajtáslánc nem igazán bírja a + lőerőket!

Én úgy vagyok ha BMW akkor Benzines. Egy 335i és 335d között nincs számottevő különbség a fogyasztásban.

És a szervízköltség messze nem egyforma. (nálunk ezért is van két benzines)
35i és 35d üzemanyag fogyasztása között 2.5 liter a különbség 100 kilométeren


Hát az tényleg nagyon sok? És a szervízköltség?? Pl egy porlasztócsúcs és egy benzines gyertya között??

kb 100.000.- Ft.
 Grat!!
Ez is ízlés kérdése, nem muszáj minden autót szarrá taposni...nem elhanyagolható az a nyomaték többlet amit a dieselek tudnak manapság, és persze a kb 40 Ft különbség a két üzemanyag között. Attól, hogy valakinek jó kocsija van, még nem biztos, hogy szereti a gatyáját otthagyni a kúton. Én is ismerek olyat, aki csak benzinesre esküszik - szíve joga ;) Amúgy ha olyan szar a diesel, akkor miért vesz szinte mindenki azt? Mindenki hülye ****) Igaz? :D
ahol a füst, ott az erő  ;D
Ma kezdődik életed hátralevő része...

http://www.youtube.com/watch?v=Bt1BDSAzHOA

2010. Május 16. - 21:34:40
Válasz #950
Nem elérhető

Kris


Hát igen ezen lehet vitázni!

Egy V8 hangjánál nincs szebb.

De én azt mondom ,hogy dízel az teherautóba ,vonatba ,traktorba való.


2010. Május 16. - 21:36:35
Válasz #951
Nem elérhető

atleeta


Hát igen ezen lehet vitázni!

Egy V8 hangjánál nincs szebb.

De én azt mondom ,hogy dízel az teherautóba ,vonatba ,traktorba való.


az etanol meg a pálinkafőzdébe  ????...
Ma kezdődik életed hátralevő része...

http://www.youtube.com/watch?v=Bt1BDSAzHOA

2010. Május 16. - 21:54:48
Válasz #952
Nem elérhető

pwz


Ismerosom vett majdnem 8 millioert egy fullos diesel passatot. Szep volt kivul-belul, de olyan traktor hangja volt...
Nem sok dieseles autot vezettem, nekem semmi bajom nincs veluk a hangjat leszamitva, persze meg lehet oldani, hogy szepen szoljon, ne pedig traktor hangon.

2010. Május 16. - 21:57:47
Válasz #953
Nem elérhető

atleeta


Ismerosom vett majdnem 8 millioert egy fullos diesel passatot. Szep volt kivul-belul, de olyan traktor hangja volt...
Nem sok dieseles autot vezettem, nekem semmi bajom nincs veluk a hangjat leszamitva, persze meg lehet oldani, hogy szepen szoljon, ne pedig traktor hangon.
Egyetlen hátránya a hangja az tuti.De egy ötösbe nemsok szűrődik be a motorhangból, max a turbo süvítése  >:D
Ma kezdődik életed hátralevő része...

http://www.youtube.com/watch?v=Bt1BDSAzHOA

2010. Május 16. - 22:17:20
Válasz #954
Nem elérhető

Gabe


Én ültem már 530-ban is, meg 320-ban is, de a 320-ban sem hallottam a kerregést.
"Yeah buddy, light weight baby!"

2010. Május 16. - 22:20:07
Válasz #955
Nem elérhető

atleeta


Egy BMW nem "népautó"  >:D  ;D 
Ma kezdődik életed hátralevő része...

http://www.youtube.com/watch?v=Bt1BDSAzHOA

2010. Május 16. - 23:25:08
Válasz #956
Nem elérhető

pmiller06


Hát tesóm a6osában a 3.0tdi olyan hangos volt mint egy varrógép. ha odaléptél neki szépen felmorajlott... :D csak azok a homoszexuális tolvajok olyan hangtalanul lopták el....

2010. Május 17. - 01:29:11
Válasz #957
Nem elérhető

pwz


Batyamnak volt s4-e (2,7 biturbo), es ugy vette, hogy rajta volt egy 1,6 felirat a kocsi hatuljan. Akkoriban duna plaza kornyeken lakott, a vaci uton ment haza. Kb 2 het utan leszedte az 1,6 feliratot, mert a lampanal mindenki beprobalkozott az astrajaval meg a suzukijaval  ;D

2010. Május 17. - 06:56:45
Válasz #958
Nem elérhető

lepke


2005-ben pedig jött az "új" 30d [Motorkód :M57D30TÜ] 173 kW (235 PS) motorral lett szerelve.
Egy jó 30d vagy 35d-nél nem is kell több, ezek a legjobbak :-}

Ezzel egy szervizes tudna vitatkozni! Főleg a az 530D-nel a hajtáslánc nem igazán bírja a + lőerőket!

Én úgy vagyok ha BMW akkor Benzines. Egy 335i és 335d között nincs számottevő különbség a fogyasztásban.

És a szervízköltség messze nem egyforma. (nálunk ezért is van két benzines)
35i és 35d üzemanyag fogyasztása között 2.5 liter a különbség 100 kilométeren


Hát az tényleg nagyon sok? És a szervízköltség?? Pl egy porlasztócsúcs és egy benzines gyertya között??

kb 100.000.- Ft.
 Grat!!
Ezt jól mondod teljesen igazad van 35d nek a porlasztók cseréje egy Márkaszervizben KB-400 ezer forint 35i nek ugyanez 20 ezer forint
Két és fél év alatt 150-ezret mentem és még nem kellett porlasztó csúcsot cserélni
A bontókba 10-12 ezer forintért megvehető
BMW Power

2010. Május 17. - 08:09:55
Válasz #959
Nem elérhető

Kris


Én ültem már 530-ban is, meg 320-ban is, de a 320-ban sem hallottam a kerregést.

Elég ha kívülről olyan mint egy Ford Transit!

Főleg a Merci 270cdi