2024. Május 23. - 08:46:55
Bodybuilding.hu Fórumok

Szerző Téma: Verdák  (Megtekintve 199565 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

2009. Március 17. - 16:15:27
Válasz #345
Nem elérhető

Prod

Globális moderátor

2009. Március 17. - 16:16:20
Válasz #346
Nem elérhető

Prod

Globális moderátor

2009. Március 17. - 16:28:43
Válasz #347
Nem elérhető

fastor


a magyar lányok szebbek :-}
"evidens volt,hogy FASTor a leggyorsabb,csak kicsit lassan éri a kiteljesedését.
Egy hónap múlva eléri a FASTER rangot és jövőre már FASTEST-ként köszönthetjük!!!" by Hopika ;D

Az utolsó napon pedig szeretnék komótosan de mosolyogva,kedvesen de kellő szigorral és tartással, keményre duzzadó izmokkal és önbizalommal...iszonyatosan berugni OTTHON ;D ba Stereó

2009. Március 17. - 16:36:16
Válasz #348
Nem elérhető

Prod

Globális moderátor
a magyar lányok szebbek :-}

Jaj de elégedetlen vagy...

2009. Március 17. - 17:21:52
Válasz #349
Nem elérhető

fastor


a magyar lányok szebbek :-}

Jaj de elégedetlen vagy...
nmvagyok ;D
nem fikázás  **:))))*
csak, ezeket egy sima BNV n porba alázzák a lányok :-} :-! :-! :-!
"evidens volt,hogy FASTor a leggyorsabb,csak kicsit lassan éri a kiteljesedését.
Egy hónap múlva eléri a FASTER rangot és jövőre már FASTEST-ként köszönthetjük!!!" by Hopika ;D

Az utolsó napon pedig szeretnék komótosan de mosolyogva,kedvesen de kellő szigorral és tartással, keményre duzzadó izmokkal és önbizalommal...iszonyatosan berugni OTTHON ;D ba Stereó

2009. Március 17. - 18:45:13
Válasz #350
Nem elérhető

Gabe


Azér' ellennék én a genfi auto show-n!  ;D
"Yeah buddy, light weight baby!"

2009. Március 17. - 18:54:23
Válasz #351
Nem elérhető

God Vazzeg


Azér' ellennék én a genfi auto show-n!  ;D

Én is ellennék  :-)-  :-)(-:  @:-)

2009. Március 18. - 22:44:17
Válasz #352
Nem elérhető

God Vazzeg



2009. Március 18. - 23:17:55
Válasz #353
Nem elérhető

Boresz


Brabuséknál szerintem alap ha elgorul a vezető mérnöknek a gyógyszere,aminek ez és ehhez hasonlók a végeredménye
G class: 6300cc,V12, 610Le ,~1000Nm
CL class 6300cc, V12 , 730Le , 1100Nm (a nyomaték csak azért ennyi mert a hajtáslánc nem bír el többet,és le van korlátozva elektronikusan, amúgy padon 1300körül van )

u.i.: :-O
nem értek semmihez,csak azért vagyok itt mert jó a társaság

2009. Március 19. - 17:08:29
Válasz #354
Nem elérhető

lue


A mosásról ne  feledkezzünk meg ;D ;D

2009. Március 22. - 12:46:04
Válasz #355
Nem elérhető

Prod

Globális moderátor
Legenda a MiTo(sz) - Alfa Romeo MiTo 1.4 T-Jet. Egy jó pár napig tesztelés és forgatás céljából koptattuk az autót.
Vélemény:

Mikor megláttam az első fotókat az Alfa MiTo-ról, külsőre már akkor is nagyon tetszett, de a belsejétől elborzadtam, hiszen tele volt Fiat-alkatrészekkel. Aztán átvettem a tesztautót, beleültem és azon kaptam magam, hogy tetszik és egyáltalán nem zavaróak a Fiat-kapcsolók, elemek. Aztán mikor elindultam vele, az első pár kilométer után szerelmes lettem!

A MiTo soha nem lesz családi kocsi a méretéből adódóan, de persze nem is erre tervezték. A fiatalok a célközönsés és nekik abszolút megfelel. Kompakt méretével és roppant vagány külsejével egyértelműen a fiatalok egyik kedvenc autója lehet hamarosan. A MiTo gyakorlatilag a MINI rajongóira hajaz és azt hiszem, lehet is esélye arra, hogy vevőket hódítson el a BMW által tulajdonolt márkától.

A MiTo elölről olyan lett, mint egy nagyszemű plüsskutya, ez pedig azt jelenti, hogy a sokat sikerült átmenteni a 8C Competizione vonalaiból. A keret nélküli első üvegek olyat nyújtanak, amit a MINI például nem, de a nem teljesen függőleges fenék is nagyon dögös a MINI minimalista lámpáitól eltérő kerek lámpatestekkel. Belülről olyan anyagok vannak az autóban, amelyek sokkal jobbak annál, amit a mondjuk a 147-esben megszokhattunk. A műszerek is dizájnosak lettek, körülöleli az embert az utastér. A térkínálat is rendben van, bár hátulra azért kosarasok nem nagyon fognak beférni, de négy átlagos méretű ember azért elfér a kocsiban.

Az 1.4 T-Jet motor természetesen turbós, ahogy azt a neve is mutatja és kemény 155 lóerőt produkál, ami - talán mondani sem kell, de - nagyon jól mozgatja a kis Alfát. A váltó mellett van egy kapcsoló, amelynek segítségével 3 állás közül választhatunk: Dynamic, Normal, All-weather. Az első igazán sportos autózáshoz, a második normál közlekedésre, a harmadik pedig esős vagy havas útra. Természetesen a Dynamic a legérdekesebb: ilyenkor megjelenik a műszerfalon a turbónyomásmérő, a kormányzás direktebb lesz és a kipörgésgátló is csak később avatkozik be a vezetésbe. De szerencsére nem a nyomatékot csökkenti, ha be is avatkozik, hanem a fékek segítségével próbálja meg íven tartani az autót. (Egyetlen gond, hogy minden leállításkor visszaáll a szerkezet a Normal programra.)

Ilyenkor aztán az ember nem tud megálljt parancsolni magának, hanem egyszerűen menni kell és olyan, mintha a gázpedált leragasztották volna. A gyorsulás présel az ülésbe és úgy érzi az ember, mintha nem lenne bevehetetlen kanyar, mert a futómű is kőkemény! Ilyenkor olyan örömautózást lehet nyomni a MiToval, hogy az ember sajnálja, mikor célhoz ér. Sokszor szokott olyan lenni, hogy az ember nyomná, de akkor kiesne az ülésből. A MiToban azonban olyan sportülések vannak, amelyeknek kellően jó az oldaltartásuk és még kényelmesek is. Mivel a övvonal elég magasan van, így ez továbbnöveli a gokartos érzést.

A MiTo ezzel a motorral kereken 8 másodperc alatt éri el a 100-at, a végsebessége pedig 200 km/óra felett van. Ehhez képest a fogyasztás nem rossz: egy kicsit több, mint 9 literrel beéri vegyes használatban úgy, hogy az ember időnként odalép neki. Ez egy 1.4-es motortól nem kevés, de ha a teljesítményt is hozzávesszük, akkor viszont teljesen elfogadható.

A kocsi 5 millióba kerül, ami egész jó ahhoz képest, amit nyújt. Ez amolyan igazi vagány, csajozós autó. A MINI Cooper S több mint egy millióval drágább, a Corsa GSI viszont olcsóbb egy bő százassal. Én a dizájn miatt az Alfát választanám...


2009. Március 22. - 12:50:37
Válasz #356
Nem elérhető

Prod

Globális moderátor
Ami veri az X5-öt - BMW X6 xDrive35d.

A BMW az X6-tal új kategóriát teremtett, a Szabadidő Kupét, amit ők SAC-nak neveznek. Persze ez egy kitűnő marketingfogás, hiszen ebben a kategóriában vezetőszerep jut az új modellnek - mivel nincs benne más autó, csak az X6. Ettől azonban még nem biztos, hogy az X6 valóban jó. De szerencsére tényleg az...

A kocsi elölről sokkal agresszívabb, mint az X5, amihez a legtöbben hasonlítják. Természetesen alacsonyabb is, hiszen - többek között - ennek köszönhető a kupéjelleg. Az első lámpák és a vesék valamint a hatalmas légbeömlők gyönyörű egységet alkotnak. Oldalról azonban még dögösebb az X6 a kupésan csapott hátuljával és szerencsére a kocsi hátulját sem sikerült elrontaniuk a tervezőknek: az is gyönyörű lett - legalábbis szerintünk. De a teljes képhez persze az is hozzátartozik, hogy akadtak azért olyanok is, akiknek nem tetszett ez a kupés forma és jobban tetszett nekik az X5.

Belülről gyakorlatilag ugyanolyan a kocsi, mint az X5. A műszerek és minden egyéb a bajorok terepjárójából köszön vissza. Az automata természetesen szintén az újabbik X5-ből érkezett. Úgy működik, hogyha előretoljuk, akkor "rüki", ha ebből hátra csak egy kicsit, akkor üres, ha jobban hátrahúzzuk, akkor pedig D. Magunkfelé húzva a kart a szekvenciális üzemmódba érkezünk meg. A parkolóállást a kar tetején egy kis gomb megnyomásával lehet kapcsolni. Bevallom, nekem nagyon bejött az új rendszer, hiszen alig kell mozgatni a kart - gyakorlatilag csuklóból lehet, - vagyis sokkal kényelmesebb, mint a hagyományos megoldások.

Az igazat megvallva a kényelemről és arról, hogy minden kézre áll, nem sokat tudok írni, hiszen mindegyikről csak azt tudnám írni, hogy optimális. Bár mondjuk én ezt egy BMW-től el is várom. Szerintem annak lenne "hírértéke", ha ez egy ilyen autóban nem így lenne. Éehet, hogy kicsit csalóka volt, de én úgy vettem észre, hogy az X6-ba beszállni is könnyebb, mint az X5-be. Az egyedüli furcsaság az az, hogy miközben a ember úgy érzékeli, hogy egy terepjáróban ül, a visszapillantóba nézve, a keskeny hátsó ablak miatt ez az érzés elvész. Emellett egyébként - valószínűleg szintén a kupéforma miatt - kisebbnek érzi az ember az autót sokkal, mint az X5-öt.

A csomagtartó elvileg magasabbra nyílik, mint az X5-ben, ez azonban a mélygarázsok és az alacsonyabb belmagasságú magángarázsok miatt változtatható. A gázos teleszkóp külsejét eltekerve lehet "megadni" a rendszernek, hogy teljesen nyíljon az ajtó vagy csak annyira, hogy ne menjen magasabbra, mint a kocsi teteje. A csomagtartó egyébként 570 literes, de akár 1450-re is lehet bővíteni a hátsó ülések ledöntésével. És ha már a hátsó üléseknél tartunk; ezeken viszonylag szűk a hely - legalábbis a magas emberek esetében a csapott tető miatt. Emellett pedig csak és kizárólag négyen férnek el az autóban, mert a hátsó ülés közepén tárolórekesz van. Dehát végülis egy kupéról beszélünk, így ez annyira nem is meglepő. Az viszont már furcsa, hogy nem jutott kapaszkodó a hátul ülőknek. Ezt azért még a BMW se engedje meg magának! És még mielőtt valaki megszólna: elmondom, hogy elöl nagyon tágas a térkínálat, nagyon kényelmesen elférhet mindenki - a magasak is.

Az xDrive-rendszer, amelyben ott van a lamellás tengelykapcsolós összkerékhajtás még mindig zseniális. Alapban a nyomaték 60 százaléka megy hátulra, de a körülmények függvényében az is előfordulhat, hogy valamelyik tengelyre egyáltalán nem jut nyomaték. A DPC a BMW új aktív hátsó differenciálja, amely egyelőre csak ebben a modellben van benne. Ez az a rendszer, amely a két hátsó kerék között is képes változtatni a nyomatékot. No ettől aztán olyan lesz a kanyarstabilitása az autónak, hogy ekkor tényleg elfelejti az ember, hogy egy terepjárószerű kocsit vezet. A nagy előnye a menetstabilizálóval szemben, hogy ez, amikor beavatkozik, akkor sem lassítja az autót. Menet közben egyébként a vezető előtti órák között lévő kis kijelzőn azt is lehet figyelni, hogy melyik kerékre mennyi nyomaték jut.

Tesztautónkban a háromliteres biturbós dízel dolgozott, ami abszolút passzol ehhez a motorhoz. A 286 lóerős monstrum hihetetlen elánnal mozgatja a több mint kéttonás kocsit. Az 580 Nm-es maximális forgatónyomaték, amely 1750-es fordulatnál bújik elő, önmagáért beszél. A 100-as sprinthez a hihetetlennek tűnő 6.9 másodpercre van szüksége az autónak, a végsebesség pedig 240 körül van. Ehhez képest az étvágya hihetetlen: egészen pontosan 9 literrel el lehet járni vele dinamikusan, ha az ember nem tapossa ki a belét.

A BMW X6 xDrive35d 16 462 000 forintba kerül. Elnézve azt, amit tud és amit nyújt, ez nem sok pénz érte. Persze majdnem 1 millió forinttal drágább az X5 hasonló verziójánál, de szerintünk ha valaki ennyi pénzt szán autóra, akkor érdemesebb az X6-ot megvenni.

2009. Március 22. - 12:52:53
Válasz #357
Nem elérhető

Prod

Globális moderátor
Ha gondoljátok dobok még fel... ;D

2009. Március 22. - 12:57:30
Válasz #358
Nem elérhető

George


Ha gondoljátok dobok még fel... ;D
A mostani 525-530d szériáról van tapasztalatod? Nekem sajna le kellett mondanom a tesztvezetésről, mert kiadták a Cmobil 520d-jét Juronics Tamásnak, mint szponzori autót :-Đ

2009. Március 22. - 13:00:51
Válasz #359
Nem elérhető

Prod

Globális moderátor
Nem!!! - Opel Corsa OPC

Biztos mindenki ismeri az agresszív kismalacról szóló vicceket. Nos, az Opel Corsa OPC pont olyan, mint ezen viccek főszereplője, azzal a különbséggel, hogy a négykerekű nagyon is szerethető! Egyetlen negatívum jut eszembe vele kapcsolatban: a magyar utak sajnos túl pocsékok hozzá!

Az Opel legkisebb modellje óriási népszerűségnek örvend hazánkban is. Persze a többség a "mezei" változatokat vásárolja, pedig az OPC nem csak gyors, de hihetetlenül dögös is. Elöl a hatalmas légbeömlővel szerelt, majdnem földig érő lökhárító és a hatalmas ködlámpák ejtik ámulatba az embert. Hátul a kopoltyúk, az ablak feletti kis szárny és a középre helyezett, háromszög alakú kipufogóvég az, ami teljesen egyedivé teszi a kisautót. Ez utóbbi egyébként süllyesztett darab, és emiatt külön kedvencünk! Persze a gyönyörű küszöbök, a színre fújt tükrök és a hatalmas, 18-as felnikre szerelt papucsok is dobnak a megjelenésén. Igaz szériában csak 17-es felnik járnak, de azok is bőven elegek a magyar utakra. Egyébként az OPC (Opel Performance Center) mérnökeinek ízlését dícséri, hogy a kocsi nincs túlcsicsázva, vagyis minden tuningelem a jó ízlés határain bőven belülre esik.

Belül persze szintén minden sportos, amit az OPC-logók, a csapott aljú sportkormány, a váltógom és a kagylóülések is fokoznak. Utóbbiak egyébként rendkívül jól tartják meg az embert kanyarokban, ami nagyon nagy előny. Emellett ráadásul egyáltalán nem kényelmetlenek hosszútávon sem. Ugyanakkor van egy hibájuk, kicsit nehéz őket előredönteni és húzni, vissza pedig kifejezetten erőszakosan kell őket visszadönteni, ami kicsit bosszantó, de bocsánatos bűn. A csomagtér 285 literes, ami ebben a kategóriában nem is rossz!

A kocsiban egy 192 lovas 1.6-os turbómotor dolgozik. Ezzel gyakorlatilag már sokat elárultam abból, hogy hogy mehet, de röviden összefoglalva: baromi jól! 7.2 alatt éri el a 100-as tempót és nagyobb sebességnél sincs fogytán az erőnek. Ebben a hatfokozatú manuális váltónak is része van, ugyanis pontosan és rövid úton kapcsolgathatunk a fokozatok között. A maximális nomaték 230 Nm, amiből majdnem mind már 2000-es fordulatnál is rendlkezésünkre áll. Ami kicsit zavaró, hogy a nagy sebességnél egy kicsit már hangos a motor, mert sokat forog, de ez végülis megbocsátható. A futómű zseniális, hiszen a kis méregzsákot nem lehet zavarbaejteni. Minden kanyart a kijelölt íven vesz be, nem tolja az orrát és a fara sem akar önálló életre kelni! Egyszóval nagyon el van találva ez az autó. Ugyan 11-12 liter beszipákol 100 kilométeren, de ha az élményt nézzük, amit nyújt, akkor végülis megéri! Ja, és valamit majdnem elfelejtettem! A motorhang ugyan nem fülsiketítően sportos, de azért dögös, amit viszont a legjobban szerettem, hogy gázelvételkor visszadurrog! Óriási!!!

Mindezért 5 és félmillió fointot kell leszurkolni az Opel kereskedés pénztáránál. Ugyan nem kevés pénz, hiszen ezért már egy visszafogottabb, de jó Astrát is lehet kapni, de az élmény, amit a Corsa OPC nyújt, hihetetlen. Astra OPC ugyan nem volt még nálunk, de szerintem méreteinél és rövid tengelytávjánál fogva, a Corsa jobb.