2024. Május 23. - 12:06:39
Bodybuilding.hu Fórumok

Szerző Téma: Verdák  (Megtekintve 199598 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

2009. Március 29. - 16:41:10
Válasz #390
Nem elérhető

Prod

Globális moderátor
mondtam én hogy jó az a csákány  ****:))))))

2009. Március 29. - 16:46:03
Válasz #391
Nem elérhető

Prod

Globális moderátor
valaki nagyon mérges lehetett  ;D

2009. Március 29. - 17:47:27
Válasz #392
Nem elérhető

God Vazzeg


BMW vs Honda crx  @:-)
http://www.youtube.com/watch?v=niDy0OaSp7A&feature=related

Ezek nem valami erősek.. elég lassú futam... sztem az a crx egy tök gyári i-vt.. Nem tudom, a BMW-be milyen motor van, de 25-nél nem lehet nagyobb, hogy nem tudja lenyomni a kis cerkát.

Elvileg E36 M3 a BMW  ::)
http://www.origo.hu/auto/20071118-bmw-m3-teszt.html

2009. Március 29. - 17:54:10
Válasz #393
Nem elérhető

mushroom


BMW vs Honda crx  @:-)
http://www.youtube.com/watch?v=niDy0OaSp7A&feature=related

Ezek nem valami erősek.. elég lassú futam... sztem az a crx egy tök gyári i-vt.. Nem tudom, a BMW-be milyen motor van, de 25-nél nem lehet nagyobb, hogy nem tudja lenyomni a kis cerkát.

Elvileg E36 M3 a BMW  ::)
http://www.origo.hu/auto/20071118-bmw-m3-teszt.html



Hagyd God... Gyenge autók, lassú futam. ;D
Apropó MG milyen verdád is van?

2009. Március 29. - 18:52:21
Válasz #394
Nem elérhető

dumbass


valaki nagyon mérges lehetett  ;D

Áááááá!! Szegény bömbik  :'( :'( :'(

2009. Március 29. - 18:52:21
Válasz #395
Nem elérhető

MG


BMW vs Honda crx  @:-)
http://www.youtube.com/watch?v=niDy0OaSp7A&feature=related

Ezek nem valami erősek.. elég lassú futam... sztem az a crx egy tök gyári i-vt.. Nem tudom, a BMW-be milyen motor van, de 25-nél nem lehet nagyobb, hogy nem tudja lenyomni a kis cerkát.

Elvileg E36 M3 a BMW  ::)
http://www.origo.hu/auto/20071118-bmw-m3-teszt.html



Hagyd God... Gyenge autók, lassú futam. ;D
Apropó MG milyen verdád is van?

Nem tudom, lehet hogy fikázásnak jött le és ezért vagy cinikus, de rohadtul nem az volt! Mivel szeretem a dragot ezért elég sok futamot láttam már és persze egy videó felvétel lehet nagyon csalóka is. De! Ha megnézed, a crx teljesen szívó. A legerősebb crx az i-vt volt, 1.6-os 150 lovas. Na most ezt akármennyire is hülyére tuningolják, akármekkora tengelyekkel, feltöltő nélkül 210 lónál többet nem igen hoznak ki belőle úgy, hogy még utcán is használható legyen. Na most 210 lóhoz simán kell 9ezer fölött pörögnie a motornak a kis köbcenti miatt, de ez a hang alapján nem úgy tűnik. Magyarán, ha a BMW M3-as, akkor nagyon nagyon meg kellett volna vernie a crx-et, hiába jóval könnyebb a cerka!
Amúgy pont ezt a két márkát szeretem, a BMW-t és a Hondát és Hondám van...
De ha megtehetném, akkor MK 4-es Suprám lenne, vagy Nissan Skyline Gtr-em, mert ezek számomra a mindenvivők...
Peace!

2009. Március 29. - 22:58:39
Válasz #396
Nem elérhető

God Vazzeg



2009. Március 29. - 23:09:51
Válasz #397
Nem elérhető

Prod

Globális moderátor

2009. Március 29. - 23:10:33
Válasz #398
Nem elérhető

God Vazzeg


BMW vs Honda crx  @:-)
http://www.youtube.com/watch?v=niDy0OaSp7A&feature=related

Ezek nem valami erősek.. elég lassú futam... sztem az a crx egy tök gyári i-vt.. Nem tudom, a BMW-be milyen motor van, de 25-nél nem lehet nagyobb, hogy nem tudja lenyomni a kis cerkát.

Elvileg E36 M3 a BMW  ::)
http://www.origo.hu/auto/20071118-bmw-m3-teszt.html



Hagyd God... Gyenge autók, lassú futam. ;D
Apropó MG milyen verdád is van?

Nem tudom, lehet hogy fikázásnak jött le és ezért vagy cinikus, de rohadtul nem az volt! Mivel szeretem a dragot ezért elég sok futamot láttam már és persze egy videó felvétel lehet nagyon csalóka is. De! Ha megnézed, a crx teljesen szívó. A legerősebb crx az i-vt volt, 1.6-os 150 lovas. Na most ezt akármennyire is hülyére tuningolják, akármekkora tengelyekkel, feltöltő nélkül 210 lónál többet nem igen hoznak ki belőle úgy, hogy még utcán is használható legyen. Na most 210 lóhoz simán kell 9ezer fölött pörögnie a motornak a kis köbcenti miatt, de ez a hang alapján nem úgy tűnik. Magyarán, ha a BMW M3-as, akkor nagyon nagyon meg kellett volna vernie a crx-et, hiába jóval könnyebb a cerka!
Amúgy pont ezt a két márkát szeretem, a BMW-t és a Hondát és Hondám van...
De ha megtehetném, akkor MK 4-es Suprám lenne, vagy Nissan Skyline Gtr-em, mert ezek számomra a mindenvivők...
Peace!


Gyorsulásnál az 1kg-ra eső lóerő vagy nyomaték számít, illetve a motor karakterisztikája.
Nézd csak:
http://www.youtube.com/watch?v=R811nb9eEao&feature=related

Illetve:
http://www.youtube.com/watch?v=pQYyp74bGI4&feature=related

 :-)!

2009. Március 30. - 09:27:38
Válasz #399
Nem elérhető

MG


:-O

http://www.youtube.com/watch?v=QBRCUJNSLmU&feature=related

Az audimaxpower team autója. Kezelt pályán el se merem képzelni, hogy mit menne! BRUTÁLIS  ****:))))))

2009. Március 30. - 09:49:46
Válasz #400
Nem elérhető

MG




Gyorsulásnál az 1kg-ra eső lóerő vagy nyomaték számít, illetve a motor karakterisztikája.
Nézd csak:
http://www.youtube.com/watch?v=R811nb9eEao&feature=related

Illetve:
http://www.youtube.com/watch?v=pQYyp74bGI4&feature=related

 :-)!
[/quote]

Gyorsulásnál egy dolog számít a súly-lóerőarány. Bizonyos erő felett pedig a tapadás az ellenség, mert ugye itthon nincsenek kezelt pályák... Főleg az elsőkerekes turbós autóknak. Lásd a két leggyorsabb hazai elsőkerekest, Sanyát a turbós civiccel és Szabyk a turbós Fiestával...

A turbo civic itt még 1.6-os motorral:

http://www.youtube.com/watch?v=ICOCFkwPcOM

Azóta más kaszniba van a motor és immáron 2 literes lett, nem kicsit erősödött és 10.27 a negyed mérföldes ideje, úgy, hogy féltávig csak égeti a slick gumikat is! Így is közép európa leggyorsabbja már. Ez az autó, kint kezelt pályán 9 alját tud, ami már iszonyatos egy elsőkerekes autótól! @:-) ;-oo-; :-):-)::

2009. Március 30. - 22:55:14
Válasz #401
Nem elérhető

lue


ha valakit erdekel....
http://www.otexpo.hu/


2009. Április 02. - 09:21:17
Válasz #402
Nem elérhető

lue



2009. Április 07. - 22:31:01
Válasz #403
Nem elérhető

Cressler


Nos verdások  ;D A dolog közepébe vágok  :) Kinek van lézerdetektora és milyen? És jó-e?
The Iron is the best antidepressant I have ever found. There is no better way to fight weakness than with strength. Once the mind and body have been awakened to their true potential, it's impossible to turn back.

"Tudnod kell, hogy a felhőkön túl mindig kék az ég!"

You want something? Go and get it!

2009. Április 08. - 09:55:36
Válasz #404
Nem elérhető

lue


Ismét napirendre került a Mercedes esetleges kivonulása a McLaren-istálló mögül, miután a csapat a lehető legtávolabb áll attól, amit a wokingiak még elfogadható idénykezdetnek nevezhetnének. A világbajnok Lewis Hamiltont utólag kizárták az Ausztrál Nagydíjról, majd a hetedik helyen végzett a malajziai versenyen. A másik pilóta, Heikki Kovalainen a két futamon összesen egy teljes kört tudott megtenni.Nagyon közel állt visszavonulása bejelentéséhez a csapata által hazugsággal megvádolt világbajnoki címvédő a malajziai versenyhétvége során – állította szombaton több brit lap is.
Hamiltonnak csapata nem engedte meg, hogy hivatalos sajtótájékoztatót tartson, ezért az FIA-hoz fordult, és páratlan módon megkapta a lehetőséget, hogy a kizárólag az FIA által használt teremben nyilvánosan elnézést kérhessen.
Szakértők következtetései szerint mindez azt jelenti, hogy a bocsánatot kérő világbajnok már nem, az istálló viszont további büntetésre számíthat a hazugság miatt.Pénteken a McLaren-istálló felfüggesztette Ryant, Hamilton pedig bűnbánatról tanúbizonyságot téve a sajtó nyilvánossága előtt kért bocsánatot mindenkitől, mondván, őt félrevezették, nem tehet az egészről.
A Nemnzetközi Automobil-szövetség (FIA) illetékeseit vélhetően nem hatotta meg a világbajnoki címvédő érvelése, mert bejelentették, hogy a vétkes istálló újabb vizsgálatra számíthat.
Mindenesetre német források szerint a McLaren-Mercedes-csapat jövője kérdéses, miután a német autógyártó tulajdonosa, a Daimler főrészvényesei szerdán összeülnek, és megbeszéléseket tartanak a cég szponzorációs költségeinek csökkentéséről
A hírek szerint e célból több magas beosztású alkalmazott fizetését szeretnék lejjebb faragni, mert a Daimler cégcsoportnál jelenleg több mint egymilliárd dollárt költenek havonta szponzorációra.
A Mercedes sportigazgatója, Norbert Haug azt nyilatkozta, hogy nem lát garanciákat a stuttgarti autógyár F1-es jövőjére.
„Ha azt kérdezi, hogy ott leszünk-e még tíz év múlva a Formula–1-ben, nem tudok rá őszintén válaszolni. Nem tudjuk merre, hogyan fejlődik a világ, az autónk és pénzügyi helyzetünk. Egy dolgot mindenesetre bizton állíthatok: jobb lenne a győzelmekről beszélgetni, mint erről a témáról” – fogalmazott Norbert Haug, a Mercedes sportigazgatója.