2024. Május 23. - 11:48:13
Bodybuilding.hu Fórumok

Szerző Téma: Verdák  (Megtekintve 199596 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

2010. Február 05. - 11:25:50
Válasz #720
Nem elérhető

Maszat


Nem e36od volt God???

Amugy,h a faszba tudtál BMW után 206ra válltani? ;D

Vagy csak Én vagyok ennyire elvakult f@sz? ;D

Én annyira megtaláltam azt amit 1 autótól várok a márkában(még ha régi 91es is),h soha nem is váltok másra.Ez volt az első kocsim is, a 2. is és ez a 3. is.

Csak ezt a tipust kerestem, más szóba se jöhetett.Megnéztem 8at mielött az elsőt megvettem.

E30 volt, 320i  ::) Szerettem nagyon.. Majd akarok még BMW-t, de egyelőre ez nagyon megfelel, nem olyan kotla ám mint ahogy várnád, és a 2.0 HDI azért elég jól szedi a talpát  ****:))))))

jó, csak hát az elején 1 pözsó embléma van  ;D

nem amugy tényleg csak Én vagyok ilyen elvakult hülyegyerek, tudom magamrol  ˝=/
"Nem minden tevepata visz át a sivatagon!"

"1200mg boldi okozhat e enyhe fejfájást?"  by dbr  ;D

"Ezekben a kíméletlen időkben muszáj csalni, hogy boldoguljunk!" -Eric Cartman :D

"Soha ne érd be kevesebbel, mint amit valójában akarsz!"

http://indavideo.hu/video/Cicak_26

2010. Február 05. - 11:26:40
Válasz #721
Nem elérhető

Maszat


"Nem minden tevepata visz át a sivatagon!"

"1200mg boldi okozhat e enyhe fejfájást?"  by dbr  ;D

"Ezekben a kíméletlen időkben muszáj csalni, hogy boldoguljunk!" -Eric Cartman :D

"Soha ne érd be kevesebbel, mint amit valójában akarsz!"

http://indavideo.hu/video/Cicak_26

2010. Február 05. - 11:32:49
Válasz #722
Nem elérhető

Prod

Globális moderátor
Prod Teszt

Ohne Kompressor - MINI John Copper Works

A megújult JCW egy igazi vadállat. A legfontosabb változás persze a motor, ami továbbra is 1.6-os, azonban már nem kompresszor gondoskodik a hihetetlen menetteljesítményekről, hanem turbó.
Ennek előnye és hátránya is van.

Külsőleg minimális változtatásokat eszközöltek az autón az előző modellhez képest. Gyakorlatilag csak akkor lehet ezeket észrevenni, ha egymás mellé állítunk egy új és egy régi JCW-t. A nagy változás, ahogy már említettem, a fehércsíkos motorháztető alatt van. Az 1.6-os aggregáthoz két turbó is kapcsolódik, aminek eredményeként 211 lóerő áll a vezető rendelkezésére. 1850-es fordulattól már rendelkezésre áll a 260 newtonméteres nyomaték, ám túltöltéssel elérhető a 280 Nm is. Ennek megfelelően hihetetlen módon tud megindulni a kis méregzsák. Ilyenkor préseli az embert a sportülésekbe, amelyekből szerencsére nem akar kiesni az ember, mert oldalt is jól tartanak. Erre szükség is van, mert a vezetőnek nem szabad az ülésben maradással bíbelődnie. A 100-as tempót mindössze 6.5 másodperc alatt éri el az autó.

Ezt a kocsit bizony meg kell zabolázni, keményen kell bánni vele! A kormány minden kisebb úthibánál szeretne egy kicsit elfordulni erre vagy arra. A sofőr munkájáért cserében viszont olyan vezetési élményt nyújt a JCW, hogy az leírhatatlan. A kocsi sarkain lévő kerekek hihetetlen stabilitást adnak az autónak a kanyarokban, a kormányzás annyira direkt, mintha egy gokartban ülne az ember. Igaz, ezt az érzést növeli az alacsony üléspozíció is. Az elektronikus diffizár szintén hozzájárul a szinte páratlan úttartáshoz.

A turbós JCW ugyan valamivel lustább, mint a kompresszoros előd, de csak egy hangyányival - annak ellenére, hogy papíron 1 lóerővel erősebb. Ezért azonban kárpótol a fogyasztás, ami azt jelenti, hogy ha az ember nyomja neki, akkor is 10 liter alatt tartható a fogyasztás, ami az előd 12-13 literes étvágyához képest hatalmas előrelépés. Ennyit megér, hogy egy picikével lomhább. Hihetetlenül jó viszont a váltó, amely nagyon pontos és nagyon rövid utakon jár, de az áttételezését is jól eltalálták. Persze hatgangos. És szerencsére hangos, de nem zavaróan. Ha az ember kicsit meghuzatja, majd lelép a gázról, akkor még vissza is durrog, ami óriási élményt jelent az amúgy is isteni motorhanghoz párosulva.

A kocsi belseje nem változott gyakorlatilag semmit. Gyönyörű bőr belső volt tesztautónkban, amelyben továbbra is vannak olyan érdekességek, mint a változtatható színű utastérvilágítás, de van már Bluetooth-kihangosító is, ami elég jól működik. Egy ilyen autóban természetesen a CD-s rádió is jól kell, hogy szóljon, ezt a mérnökök sem felejtették el a tervezéskor. A MINI-nek két hibája van összesen. A sportfutómű miatt nagyon ráz a borzalmas rossz állapotú magyar utakon valamint kicsi. Hátul gyakorlatilag csak Mini Me férne el, a csomagtartóba pedig nagyjából egy utazó és egy sporttáska.

A JCW ára 8 millió forint alapfelszereltséggel. Ez gyakorlatilag egy jobban felszerelt, takarékos családi autó ára, vagyis egész biztos, hogy csak azok fognak MINI JCW-t venni, akik divatból akarnak ilyet és egyáltalán megengedhetik ezt maguknak. Nekik viszont hatalmas élményben lesz részük - ez kétségtelen!

2010. Február 05. - 11:34:23
Válasz #723
Nem elérhető

Maszat


Hozzáteszem a kis vadálatban is BMW fejlesztésű, 1.6os turbó motor dolgozik!  ****:))))))
"Nem minden tevepata visz át a sivatagon!"

"1200mg boldi okozhat e enyhe fejfájást?"  by dbr  ;D

"Ezekben a kíméletlen időkben muszáj csalni, hogy boldoguljunk!" -Eric Cartman :D

"Soha ne érd be kevesebbel, mint amit valójában akarsz!"

http://indavideo.hu/video/Cicak_26

2010. Február 05. - 16:01:45
Válasz #724
Nem elérhető

atleeta


Ezen legalább már nem a kompresszor nyöszörög hanem a turbo fütyörészik. :violinplay3:
Ma kezdődik életed hátralevő része...

http://www.youtube.com/watch?v=Bt1BDSAzHOA

2010. Február 11. - 12:32:22
Válasz #725

Tündi-Bündi

Vendég
Van valakinek tapasztalata corsákról? Főleg az automatákról...Az nem érdekel, hogy mik a sztereotípiák, hanem valós tények...:) vegyek vagy ne :) köszi

2010. Február 11. - 12:54:07
Válasz #726
Nem elérhető

Gabe


Van valakinek tapasztalata corsákról? Főleg az automatákról...Az nem érdekel, hogy mik a sztereotípiák, hanem valós tények...:) vegyek vagy ne :) köszi
Ne vegyél! Hacsak nem az újabb cdti-re gondolsz, esetleg egy Corsa OPC-re ;D
"Yeah buddy, light weight baby!"

2010. Február 11. - 12:58:35
Válasz #727

Tündi-Bündi

Vendég
Van valakinek tapasztalata corsákról? Főleg az automatákról...Az nem érdekel, hogy mik a sztereotípiák, hanem valós tények...:) vegyek vagy ne :) köszi
Ne vegyél! Hacsak nem az újabb cdti-re gondolsz, esetleg egy Corsa OPC-re ;D
Miért ne?Kifejtenéd bővebben????:)

2010. Február 11. - 13:15:12
Válasz #728
Nem elérhető

Gabe


Van valakinek tapasztalata corsákról? Főleg az automatákról...Az nem érdekel, hogy mik a sztereotípiák, hanem valós tények...:) vegyek vagy ne :) köszi
Ne vegyél! Hacsak nem az újabb cdti-re gondolsz, esetleg egy Corsa OPC-re ;D
Miért ne?Kifejtenéd bővebben????:)
Háth, ha nővérem kislányának a szavaival élnék, azt mondanám: -Azé', me' csak azé'! ;D
A régebbi fajtából volt pár ismerősömnek, és elég sok gondjuk volt/van vele!
Mindenképp ilyen kis hoki autót akarsz?

Mondjuk ezt a 200HP-t kipróbálnám!
"Yeah buddy, light weight baby!"

2010. Február 11. - 13:23:42
Válasz #729

Tündi-Bündi

Vendég
Há figy veszek ilyet ha tankolod :) én kicsi kocsit szeretnék és nem túl erőset így smart után nem szeretnék a 0ás szalagkorlátjával keringőzni :) és én szeretem nyomni a gázt...szal jobb ha kevés paci van alattam :) és nem akarok váltósat...már 2 év alatt nagyon elszoktam attól...:( polót is néztem meg yarist, de olyan kell aminek olcsó a szervize.. nem kell még egy ilyen drága dolog :( ebben az volt jó h 5L eszik és 5000ből teletankoltam.. kötelezője is kevés volt... én most költségcsökkentésen agyalok... kell a pénz meg a hely a gyerekre/nek... ;D

2010. Február 11. - 13:24:57
Válasz #730
Nem elérhető

meghalokhogyharámnézel


Nekünk is a régebbiből van a családban, és azt kell mondja, ami baja lehetett az már volt neki!nagyon nem éri meg Tündi! **:))))*Hacsak nem egy olyan amit Gabe fotóján látsz.
Ha Wichitában buksz, azért buksz, mert Wichitában vagy.

2010. Február 11. - 13:31:18
Válasz #731
Nem elérhető

Gabe


Jön a baba Tündi? Halljuk mi a helyzet, persze a Chatben!  :-!!!
"Yeah buddy, light weight baby!"

2010. Február 11. - 13:42:13
Válasz #732

Tündi-Bündi

Vendég
Nekünk is a régebbiből van a családban, és azt kell mondja, ami baja lehetett az már volt neki!nagyon nem éri meg Tündi! **:))))*Hacsak nem egy olyan amit Gabe fotóján látsz.
:'(

2010. Február 11. - 14:02:18
Válasz #733
Nem elérhető

atleeta


A helyedben mindenkép vmi japánban gondolkodnék.Ismerősök szerint a koreai autók is nagyon össze vannak rakva, csak hát nevük nincs...
Ma kezdődik életed hátralevő része...

http://www.youtube.com/watch?v=Bt1BDSAzHOA

2010. Február 11. - 14:54:28
Válasz #734
Nem elérhető

Maszat


Barátnőmnek 96os b corsája van, csörög, kattog.Minden héten elbaszódik valami.

Az újabb corsa meg 1.6os motorral 12litert eszik most télen az ismerősömnek.

1rakás szar, de viszont tipikus csajos autó, a corsás csaj már szinoníma  ;D
"Nem minden tevepata visz át a sivatagon!"

"1200mg boldi okozhat e enyhe fejfájást?"  by dbr  ;D

"Ezekben a kíméletlen időkben muszáj csalni, hogy boldoguljunk!" -Eric Cartman :D

"Soha ne érd be kevesebbel, mint amit valójában akarsz!"

http://indavideo.hu/video/Cicak_26