2024. Június 04. - 21:19:46
Bodybuilding.hu Fórumok

Szerző Téma: Verdák  (Megtekintve 200220 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

2010. Április 20. - 21:51:37
Válasz #825
Nem elérhető

Maszat


Hali

Nagyon beleástam magam a használt autós témába mert már tele a púpom hogy buszhoz vagyok kötve.
A versenyzők a következők:
Opel Astra G 1.6 (2000)
Honda Civic 1.6vti (1996)
Fiat punto 1.2 Sporting (2000)
Renault Clio 1.5dci (2002)- vagy 1.4benzin

Ezek 850-1,2M között vannak,klíma,el.ablak,és alap dolgokkal.
Opel volt/van a családban, a szívem az felé húz,de a kis Punto nagyon szekszuállja a kis agyamat.

Volt ezek közül valamelyikkel tapasztalata, esetleg tanáccsal tud szolgálni hogy mivel kell vigyázni ennél-annál? (autószerelő ismerős nincs  :'( sajnos )

köszönöm  :-){

csak Német vagy Japán autót vennék. Vagyis nem, Én csak BMW-t vennék, de ha másnak ajánlanom kell, akkor csak Német vagy Japán autót mondanék.


"Nem minden tevepata visz át a sivatagon!"

"1200mg boldi okozhat e enyhe fejfájást?"  by dbr  ;D

"Ezekben a kíméletlen időkben muszáj csalni, hogy boldoguljunk!" -Eric Cartman :D

"Soha ne érd be kevesebbel, mint amit valójában akarsz!"

http://indavideo.hu/video/Cicak_26

2010. Április 20. - 21:59:57
Válasz #826
Nem elérhető

mack


Hali

Nagyon beleástam magam a használt autós témába mert már tele a púpom hogy buszhoz vagyok kötve.
A versenyzők a következők:
Opel Astra G 1.6 (2000)
Honda Civic 1.6vti (1996)
Fiat punto 1.2 Sporting (2000)
Renault Clio 1.5dci (2002)- vagy 1.4benzin

Ezek 850-1,2M között vannak,klíma,el.ablak,és alap dolgokkal.
Opel volt/van a családban, a szívem az felé húz,de a kis Punto nagyon szekszuállja a kis agyamat.

Volt ezek közül valamelyikkel tapasztalata, esetleg tanáccsal tud szolgálni hogy mivel kell vigyázni ennél-annál? (autószerelő ismerős nincs  :'( sajnos )

köszönöm  :-){

csak Német vagy Japán autót vennék. Vagyis nem, Én csak BMW-t vennék, de ha másnak ajánlanom kell, akkor csak Német vagy Japán autót mondanék.




ennyijémá kapol 1 jó négyesgolfot, vagy az nem teccik? egy 1.6ossat, nekem 1.9 tdimvót, húdekurvajóvót azis, csak 5 évesen 330000km-nél má jósok bajavót neki.

2010. Április 20. - 22:01:20
Válasz #827
Nem elérhető

Boresz


német vagy japán,de inkább német amit szeretnék
a golf valahogy nem tetszik,aránytalanul drága az opelhez mérten (de lehet hogy én nézem más szemmel)

e30 318i ami még bizserget,de nem merem megkockáztatni,nyúl vagyok nah  ;D
egy eclipse-ért meg nem adok 1.5gurigát,igaz patika,de azé ez nekem sok

köszönöm a   ?:-/ -et
nem értek semmihez,csak azért vagyok itt mert jó a társaság

2010. Április 20. - 22:04:53
Válasz #828
Nem elérhető

mack


német vagy japán,de inkább német amit szeretnék
a golf valahogy nem tetszik,aránytalanul drága az opelhez mérten (de lehet hogy én nézem más szemmel)

e30 318i ami még bizserget,de nem merem megkockáztatni,nyúl vagyok nah  ;D
egy eclipse-ért meg nem adok 1.5gurigát,igaz patika,de azé ez nekem sok

köszönöm a   ?:-/ -et


hamá bömbi és e30 akkómá inkább 320i, szvsz kajál annyit azis ebbólis abbólis, viszont ha a lábujjaid ránéznek a gázpedálra, lehet jobban pörögnek a kerekek a körforgalomba :D

2010. Április 20. - 22:10:22
Válasz #829
Nem elérhető

Maszat


német vagy japán,de inkább német amit szeretnék
a golf valahogy nem tetszik,aránytalanul drága az opelhez mérten (de lehet hogy én nézem más szemmel)

e30 318i ami még bizserget,de nem merem megkockáztatni,nyúl vagyok nah  ;D
egy eclipse-ért meg nem adok 1.5gurigát,igaz patika,de azé ez nekem sok

köszönöm a   ?:-/ -et


hamá bömbi és e30 akkómá inkább 320i, szvsz kajál annyit azis ebbólis abbólis, viszont ha a lábujjaid ránéznek a gázpedálra, lehet jobban pörögnek a kerekek a körforgalomba :D

e30 ba jobb a 318i mint a 320. Vagyis úgy mondom a 88utáni m40es, 318i jobb mint az m20as 6 hangeres motor(gyorsulásra)

természetesen a 6henger élményt nem adja vissza és a sor6 tartósabb is, de az m40(nekem olyan van) korszerűbb.

Simán odaverem a 320i ket. e30 ról van szó. oylan 150től kezdenek lassan elhagyni, de elhanyagolhatóan.
"Nem minden tevepata visz át a sivatagon!"

"1200mg boldi okozhat e enyhe fejfájást?"  by dbr  ;D

"Ezekben a kíméletlen időkben muszáj csalni, hogy boldoguljunk!" -Eric Cartman :D

"Soha ne érd be kevesebbel, mint amit valójában akarsz!"

http://indavideo.hu/video/Cicak_26

2010. Április 20. - 22:14:30
Válasz #830
Nem elérhető

Boresz


német vagy japán,de inkább német amit szeretnék
a golf valahogy nem tetszik,aránytalanul drága az opelhez mérten (de lehet hogy én nézem más szemmel)

e30 318i ami még bizserget,de nem merem megkockáztatni,nyúl vagyok nah  ;D
egy eclipse-ért meg nem adok 1.5gurigát,igaz patika,de azé ez nekem sok

köszönöm a   ?:-/ -et


hamá bömbi és e30 akkómá inkább 320i, szvsz kajál annyit azis ebbólis abbólis, viszont ha a lábujjaid ránéznek a gázpedálra, lehet jobban pörögnek a kerekek a körforgalomba :D

e30 ba jobb a 318i mint a 320. Vagyis úgy mondom a 88utáni m40es, 318i jobb mint az m20as 6 hangeres motor(gyorsulásra)

természetesen a 6henger élményt nem adja vissza és a sor6 tartósabb is, de az m40(nekem olyan van) korszerűbb.

Simán odaverem a 320i ket. e30 ról van szó. oylan 150től kezdenek lassan elhagyni, de elhanyagolhatóan.
azt mondták hogy 318is vagy legalábbis a sima "i" -ből a láncosat (m10) ne az m40-est szíjas vezérművel keressem, az m10 volt az alapja az F-1 turbós kocsiknak is,ezek állítólag nagyon stapabíróak
mod: persze azok 1.6-osak voltak
nem értek semmihez,csak azért vagyok itt mert jó a társaság

2010. Április 20. - 22:17:50
Válasz #831
Nem elérhető

Maszat


német vagy japán,de inkább német amit szeretnék
a golf valahogy nem tetszik,aránytalanul drága az opelhez mérten (de lehet hogy én nézem más szemmel)

e30 318i ami még bizserget,de nem merem megkockáztatni,nyúl vagyok nah  ;D
egy eclipse-ért meg nem adok 1.5gurigát,igaz patika,de azé ez nekem sok

köszönöm a   ?:-/ -et


hamá bömbi és e30 akkómá inkább 320i, szvsz kajál annyit azis ebbólis abbólis, viszont ha a lábujjaid ránéznek a gázpedálra, lehet jobban pörögnek a kerekek a körforgalomba :D

e30 ba jobb a 318i mint a 320. Vagyis úgy mondom a 88utáni m40es, 318i jobb mint az m20as 6 hangeres motor(gyorsulásra)

természetesen a 6henger élményt nem adja vissza és a sor6 tartósabb is, de az m40(nekem olyan van) korszerűbb.

Simán odaverem a 320i ket. e30 ról van szó. oylan 150től kezdenek lassan elhagyni, de elhanyagolhatóan.
azt mondták hogy 318is vagy legalábbis a sima "i" -ből a láncosat (m10) ne az m40-est szíjas vezérművel keressem, az m10 volt az alapja az F-1 turbós kocsiknak is,ezek állítólag nagyon stapabíróak

valóban az volt az alapja. A használt blokkokat vette vissza a gyár, mert azokban már nem volt benen az öntési feszültség. megbaszták másfél bárral és gyííí. nem mellékesen az EDDIGI LEGERŐSEBB  f1 motor is ez volt, 1 kör erejéig 1500 lóerőt teljesített a 80as években  >:D >:D >:D >:D

Valóban strapabíró, a széria motorok simán bírják az 1bár os turbónyoméást. Viszont: korszerűtlen, gyengébb, többet eszik, hangosabb.  nagyon ritka a jó állapotó m40, de amio jó az sokkal jobb!
"Nem minden tevepata visz át a sivatagon!"

"1200mg boldi okozhat e enyhe fejfájást?"  by dbr  ;D

"Ezekben a kíméletlen időkben muszáj csalni, hogy boldoguljunk!" -Eric Cartman :D

"Soha ne érd be kevesebbel, mint amit valójában akarsz!"

http://indavideo.hu/video/Cicak_26

2010. Április 20. - 22:35:22
Válasz #832
Nem elérhető

God Vazzeg


német vagy japán,de inkább német amit szeretnék
a golf valahogy nem tetszik,aránytalanul drága az opelhez mérten (de lehet hogy én nézem más szemmel)

e30 318i ami még bizserget,de nem merem megkockáztatni,nyúl vagyok nah  ;D
egy eclipse-ért meg nem adok 1.5gurigát,igaz patika,de azé ez nekem sok

köszönöm a   ?:-/ -et


hamá bömbi és e30 akkómá inkább 320i, szvsz kajál annyit azis ebbólis abbólis, viszont ha a lábujjaid ránéznek a gázpedálra, lehet jobban pörögnek a kerekek a körforgalomba :D

e30 ba jobb a 318i mint a 320. Vagyis úgy mondom a 88utáni m40es, 318i jobb mint az m20as 6 hangeres motor(gyorsulásra)

természetesen a 6henger élményt nem adja vissza és a sor6 tartósabb is, de az m40(nekem olyan van) korszerűbb.

Simán odaverem a 320i ket. e30 ról van szó. oylan 150től kezdenek lassan elhagyni, de elhanyagolhatóan.
azt mondták hogy 318is vagy legalábbis a sima "i" -ből a láncosat (m10) ne az m40-est szíjas vezérművel keressem, az m10 volt az alapja az F-1 turbós kocsiknak is,ezek állítólag nagyon stapabíróak

valóban az volt az alapja. A használt blokkokat vette vissza a gyár, mert azokban már nem volt benen az öntési feszültség. megbaszták másfél bárral és gyííí. nem mellékesen az EDDIGI LEGERŐSEBB  f1 motor is ez volt, 1 kör erejéig 1500 lóerőt teljesített a 80as években  >:D >:D >:D >:D

Valóban strapabíró, a széria motorok simán bírják az 1bár os turbónyoméást. Viszont: korszerűtlen, gyengébb, többet eszik, hangosabb.  nagyon ritka a jó állapotó m40, de amio jó az sokkal jobb!

Nekem m20 volt, és sokkal jobban ment mint egy 318i, ezt a 318i gazdája is mondta, ő vezette az enyémet  8-)

2010. Április 20. - 22:47:27
Válasz #833
Nem elérhető

Maszat


hát Én már nem 1el gyorsultam és csak iylen 150körül értek be, és csak afölött kezdtek lassal elhagyni. Brá nem to mazok motorikusan miylen állapotban voltak, de az enyémet 2005ig hivatalos osztrák szervízben szervizelték, vezetett szervízkönyve volt. a tip-top nem kifejezés rá. 1 széria magyar 320i se tudta legyorsulni 4.közepéig.  ;D
"Nem minden tevepata visz át a sivatagon!"

"1200mg boldi okozhat e enyhe fejfájást?"  by dbr  ;D

"Ezekben a kíméletlen időkben muszáj csalni, hogy boldoguljunk!" -Eric Cartman :D

"Soha ne érd be kevesebbel, mint amit valójában akarsz!"

http://indavideo.hu/video/Cicak_26

2010. Április 20. - 22:48:35
Válasz #834
Nem elérhető

God Vazzeg


hát Én már nem 1el gyorsultam és csak iylen 150körül értek be, és csak afölött kezdtek lassal elhagyni. Brá nem to mazok motorikusan miylen állapotban voltak, de az enyémet 2005ig hivatalos osztrák szervízben szervizelték, vezetett szervízkönyve volt. a tip-top nem kifejezés rá. 1 széria magyar 320i se tudta legyorsulni 4.közepéig.  ;D

Én hiszek neked, csak azt mondom amit tapasztaltam.. Nem tudom milyen moci volt a 318i-be  ;-oo-;

2010. Április 20. - 22:53:59
Válasz #835
Nem elérhető

Maszat


hát Én már nem 1el gyorsultam és csak iylen 150körül értek be, és csak afölött kezdtek lassal elhagyni. Brá nem to mazok motorikusan miylen állapotban voltak, de az enyémet 2005ig hivatalos osztrák szervízben szervizelték, vezetett szervízkönyve volt. a tip-top nem kifejezés rá. 1 széria magyar 320i se tudta legyorsulni 4.közepéig.  ;D

Én hiszek neked, csak azt mondom amit tapasztaltam.. Nem tudom milyen moci volt a 318i-be  ;-oo-;

az az iogazság,h a magyar e30 ak 90%ban már odavannak a nem megfelelő gondoskodástól  :-\

Itthon nagyon nehezen kapsz jót, ha találsz az 4-5-600.000 és 20éves autóért nagyon meggondolod,h adsz-e annyit. Persze ezeket annyira nem is akarják eladni , aki meg ilyet akar, az ugyis megveszi  ;D
"Nem minden tevepata visz át a sivatagon!"

"1200mg boldi okozhat e enyhe fejfájást?"  by dbr  ;D

"Ezekben a kíméletlen időkben muszáj csalni, hogy boldoguljunk!" -Eric Cartman :D

"Soha ne érd be kevesebbel, mint amit valójában akarsz!"

http://indavideo.hu/video/Cicak_26

2010. Április 21. - 08:20:50
Válasz #836
Nem elérhető

God Vazzeg


hát Én már nem 1el gyorsultam és csak iylen 150körül értek be, és csak afölött kezdtek lassal elhagyni. Brá nem to mazok motorikusan miylen állapotban voltak, de az enyémet 2005ig hivatalos osztrák szervízben szervizelték, vezetett szervízkönyve volt. a tip-top nem kifejezés rá. 1 széria magyar 320i se tudta legyorsulni 4.közepéig.  ;D

Én hiszek neked, csak azt mondom amit tapasztaltam.. Nem tudom milyen moci volt a 318i-be  ;-oo-;

az az iogazság,h a magyar e30 ak 90%ban már odavannak a nem megfelelő gondoskodástól  :-\

Itthon nagyon nehezen kapsz jót, ha találsz az 4-5-600.000 és 20éves autóért nagyon meggondolod,h adsz-e annyit. Persze ezeket annyira nem is akarják eladni , aki meg ilyet akar, az ugyis megveszi  ;D

Jól gondolkodsz, mikor meglátta a srác az enyém, teljesen odavolt, mikor megtudta hogy tuning mentes full gyári a motorja, akkor rögtön meg is egyeztünk az árról, és már vitte is. Mikor kifizette, papírok is készen voltak, akkor mondta el, hogy 3. amit néznek már, de torony magasan vitt mindent az enyém.. Nem is csoda, én nagyon vigyáztam rá, és frissen kilakatolva, festve a gép elég odaverősen nézett ki  8)

2010. Április 21. - 19:22:28
Válasz #837
Nem elérhető

mack


hát Én már nem 1el gyorsultam és csak iylen 150körül értek be, és csak afölött kezdtek lassal elhagyni. Brá nem to mazok motorikusan miylen állapotban voltak, de az enyémet 2005ig hivatalos osztrák szervízben szervizelték, vezetett szervízkönyve volt. a tip-top nem kifejezés rá. 1 széria magyar 320i se tudta legyorsulni 4.közepéig.  ;D

Én hiszek neked, csak azt mondom amit tapasztaltam.. Nem tudom milyen moci volt a 318i-be  ;-oo-;

az az iogazság,h a magyar e30 ak 90%ban már odavannak a nem megfelelő gondoskodástól  :-\

Itthon nagyon nehezen kapsz jót, ha találsz az 4-5-600.000 és 20éves autóért nagyon meggondolod,h adsz-e annyit. Persze ezeket annyira nem is akarják eladni , aki meg ilyet akar, az ugyis megveszi  ;D

Jól gondolkodsz, mikor meglátta a srác az enyém, teljesen odavolt, mikor megtudta hogy tuning mentes full gyári a motorja, akkor rögtön meg is egyeztünk az árról, és már vitte is. Mikor kifizette, papírok is készen voltak, akkor mondta el, hogy 3. amit néznek már, de torony magasan vitt mindent az enyém.. Nem is csoda, én nagyon vigyáztam rá, és frissen kilakatolva, festve a gép elég odaverősen nézett ki  8)

hát akkor most megint ott vagyunk amit mondtam: a használt az használt..........boresz busz helyett keres autót és abból amiket leírt nem gondolom hogy nagyon tuningolni akarja az verdát, hanem kicsi tipegői alatt pedálracseréni az bitument. Szal m40 e30........nekem az e30 a vas.  nameg 1millakörű nézeget, azémá kap valamit. Boresz! Aztvesző amitcsak akarsz wazze!  ;D

2010. Április 23. - 20:34:55
Válasz #838
Nem elérhető

Boresz


köszi a tippeket crácok
már körvonalazódik a dolog,fater is segít,és eddig az opelt favorizáljuk (részben tapasztalatra alapozva),szép lassan szűröm a kocsikat a hirdetésekből,és talán anyák napja utáni héten megtudom nézni a maradékot
nem értek semmihez,csak azért vagyok itt mert jó a társaság

2010. Április 24. - 18:35:23
Válasz #839
Nem elérhető

atleeta


Ken Block lecserélte a Subarut egy Ford Fiestára.Érdekesen hangzik, de nem tűnik így sem lassúnak  :-O
Ma kezdődik életed hátralevő része...

http://www.youtube.com/watch?v=Bt1BDSAzHOA