2024. Június 05. - 07:37:06
Bodybuilding.hu Fórumok

Szerző Téma: Verdák  (Megtekintve 200320 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

2010. Június 13. - 15:28:47
Válasz #1005
Nem elérhető

mack



A belső az most is pénz kérdése.
ez így van
de én arra középkonzolra gondolok,ahol a BMW-nél van 3 kis potméter ,egy tucat gomb sorban és a lemezetető oszt csá, a Mercinek meg szép rendezett a felállás ,kitölti azt a teret és nincsenek üres foltok (csatolt kép)

nem vagyok elvakult egyik márka felé sem,de ha lenne pénzem egy új felső kategóriás gépre,csak és kizárólag a belső kialakítása miatt ingatna meg egy 530xd a választásban,de a jelenlegi kedvenc egy Audi A5 quattro

nebasszámá...komolyan rendezett azaz egymillió gomb? sztema bömbi letisztultabb, de ez az én véleményem.................

2010. Június 13. - 15:33:56
Válasz #1006
Nem elérhető

Boresz



A belső az most is pénz kérdése.
ez így van
de én arra középkonzolra gondolok,ahol a BMW-nél van 3 kis potméter ,egy tucat gomb sorban és a lemezetető oszt csá, a Mercinek meg szép rendezett a felállás ,kitölti azt a teret és nincsenek üres foltok (csatolt kép)

nem vagyok elvakult egyik márka felé sem,de ha lenne pénzem egy új felső kategóriás gépre,csak és kizárólag a belső kialakítása miatt ingatna meg egy 530xd a választásban,de a jelenlegi kedvenc egy Audi A5 quattro

nebasszámá...komolyan rendezett azaz egymillió gomb? sztema bömbi letisztultabb, de ez az én véleményem.................
de, biztos nálam a hiba ,de a bömös nekem egy nagyon egyszerű és hideg környezetet mutat,mint amikor egy korszerű konyhában minden fém és gránit,nem érzem magam benne kényelmesen
nem értek semmihez,csak azért vagyok itt mert jó a társaság

2010. Június 13. - 15:36:47
Válasz #1007
Nem elérhető

mack



A belső az most is pénz kérdése.
ez így van
de én arra középkonzolra gondolok,ahol a BMW-nél van 3 kis potméter ,egy tucat gomb sorban és a lemezetető oszt csá, a Mercinek meg szép rendezett a felállás ,kitölti azt a teret és nincsenek üres foltok (csatolt kép)

nem vagyok elvakult egyik márka felé sem,de ha lenne pénzem egy új felső kategóriás gépre,csak és kizárólag a belső kialakítása miatt ingatna meg egy 530xd a választásban,de a jelenlegi kedvenc egy Audi A5 quattro

nebasszámá...komolyan rendezett azaz egymillió gomb? sztema bömbi letisztultabb, de ez az én véleményem.................
de, biztos nálam a hiba ,de a bömös nekem egy nagyon egyszerű és hideg környezetet mutat,mint amikor egy korszerű konyhában minden fém és gránit,nem érzem magam benne kényelmesen

ennyi  ;-oo-; mámint nem egyezik az izlésünk, de ennyi  ;D

2010. Június 13. - 15:41:02
Válasz #1008
Nem elérhető

Boresz



A belső az most is pénz kérdése.
ez így van
de én arra középkonzolra gondolok,ahol a BMW-nél van 3 kis potméter ,egy tucat gomb sorban és a lemezetető oszt csá, a Mercinek meg szép rendezett a felállás ,kitölti azt a teret és nincsenek üres foltok (csatolt kép)

nem vagyok elvakult egyik márka felé sem,de ha lenne pénzem egy új felső kategóriás gépre,csak és kizárólag a belső kialakítása miatt ingatna meg egy 530xd a választásban,de a jelenlegi kedvenc egy Audi A5 quattro

nebasszámá...komolyan rendezett azaz egymillió gomb? sztema bömbi letisztultabb, de ez az én véleményem.................
de, biztos nálam a hiba ,de a bömös nekem egy nagyon egyszerű és hideg környezetet mutat,mint amikor egy korszerű konyhában minden fém és gránit,nem érzem magam benne kényelmesen

ennyi  ;-oo-; mámint nem egyezik az izlésünk, de ennyi  ;D
ámen  ;) ,de a bömös (e60) külsőre az veri a népet ,nagyon el van találva
nem értek semmihez,csak azért vagyok itt mert jó a társaság

2010. Június 13. - 21:41:18
Válasz #1009
Nem elérhető

atleeta


Lehet akármilyen memóriás ülés, meg ájdrájv, ha hiányzik az /M Power  @:-)
Ma kezdődik életed hátralevő része...

http://www.youtube.com/watch?v=Bt1BDSAzHOA

2010. Június 13. - 22:51:15
Válasz #1010
Nem elérhető

Maszat


Igaz,h a belső tényleg pénz kérdése, de Én azért elvárnám,h a legalapabb BMW-kbe is minőségi legyen a belső.

Történt ugyanis,h pénteken 1 1es BMW-vel mászkáltam. Az ajtó"kárpit" ha nem is az a kemény kopogós műanyag volt mint 1 suzukiba, de majdnem.

Az üléses szélén MŰBŐR, ami szarrá volt repedezve, középen ilyen kék szövet ami ROMMÁ volt kopva.
Váltógomb borítás teljesen lekopva, le kellett tördelmem a szélét mert rendesen karcolta a tenyerem váltásnál.

Ekkorát még bömbibe nem csalódtam. A 20éves e30am különbebb belsőre. Pedig gyári ülés, váltógomb és kárpit van benne.
A BMW nekem eddig a legalapabb szinten is minőséget jelentett. Lehet,h az enyém régi nagyon, de érzem,h minőségi. Akár a váltónál, a futóműnél vagy pl 1 ajtókárpitnál. Erre beültem ebbe a kotványba, kb 5-6éves és csak pislogtam,h ez most tényleg 1 BMW... :-\
"Nem minden tevepata visz át a sivatagon!"

"1200mg boldi okozhat e enyhe fejfájást?"  by dbr  ;D

"Ezekben a kíméletlen időkben muszáj csalni, hogy boldoguljunk!" -Eric Cartman :D

"Soha ne érd be kevesebbel, mint amit valójában akarsz!"

http://indavideo.hu/video/Cicak_26

2010. Június 14. - 06:48:22
Válasz #1011
Nem elérhető

George


Igaz,h a belső tényleg pénz kérdése, de Én azért elvárnám,h a legalapabb BMW-kbe is minőségi legyen a belső.

Történt ugyanis,h pénteken 1 1es BMW-vel mászkáltam. Az ajtó"kárpit" ha nem is az a kemény kopogós műanyag volt mint 1 suzukiba, de majdnem.

Az üléses szélén MŰBŐR, ami szarrá volt repedezve, középen ilyen kék szövet ami ROMMÁ volt kopva.
Váltógomb borítás teljesen lekopva, le kellett tördelmem a szélét mert rendesen karcolta a tenyerem váltásnál.

Ekkorát még bömbibe nem csalódtam. A 20éves e30am különbebb belsőre. Pedig gyári ülés, váltógomb és kárpit van benne.
A BMW nekem eddig a legalapabb szinten is minőséget jelentett. Lehet,h az enyém régi nagyon, de érzem,h minőségi. Akár a váltónál, a futóműnél vagy pl 1 ajtókárpitnál. Erre beültem ebbe a kotványba, kb 5-6éves és csak pislogtam,h ez most tényleg 1 BMW... :-\
Én ezzel ugyanígy vagyok, ha kiad az ember 14 millát egy új 5-ösre(mert ugye ennyi az alapár), akkor ne egy Fabia belsőt kapjon érte. Lehúzás az egész, nagyon jó az autó, csak győzzed fizetni. Nekem ezért volt csalódás egy kicsit, lehet, hogy BMW, de a legtöbb ami az utakon fut, az alapfelszereltség, nagyon kevés extrával - amiket más márkákban már szinte alapba beleraknak. Bőrülés majdnem 1 millió ????... Mire??? Eléggé elszaladt a ló a BMW-vel, a Merci alapból gazdagabban felszerelt, és elegánsabb, az Audi viszont az extra lehúzás.
Az előző 5-ös alapára 10 millió alatt volt. A mostani majdnem 5 millióval drágább. Mi kerül ennyibe rajta? Mert az 5-ös árában van az új 7-es, és akkor százszor inkább vennék 7-est, mint a kicsit. Úgy tűnik nincsenek anyagi gondjai a BMW-nek, mert nem akarnak szélesebb réteghez eljutni ***))) Lesz ez még másképp :D

2010. Június 14. - 07:00:41
Válasz #1012
Nem elérhető

endre66


"Nyereségbe fordult a világ legnagyobb prémiumautó-gyártója, a BMW. A német óriás az első negyedévet 324 millió eurós adózott nyereséggel zárta, míg egy évvel korábban 152 milliós mínuszt ért el.
...
Mo-n tavaly 178 ezerről 71-re esett vissza az új kocsik (és kisteherautók)  eladása (ez 61%-os csökkenés). Az idén 60 ezerre becsülik az eladott járművek számát, és a 100 ezres határt várhatóan 2012-ben érjük el újra. A járműparkunk átlagéletkora jelenleg 12 év.
"

forrás: HVG 2010. május 22.

2010. Június 14. - 10:28:12
Válasz #1013
Nem elérhető

atleeta


Igaz,h a belső tényleg pénz kérdése, de Én azért elvárnám,h a legalapabb BMW-kbe is minőségi legyen a belső.

Történt ugyanis,h pénteken 1 1es BMW-vel mászkáltam. Az ajtó"kárpit" ha nem is az a kemény kopogós műanyag volt mint 1 suzukiba, de majdnem.

Az üléses szélén MŰBŐR, ami szarrá volt repedezve, középen ilyen kék szövet ami ROMMÁ volt kopva.
Váltógomb borítás teljesen lekopva, le kellett tördelmem a szélét mert rendesen karcolta a tenyerem váltásnál.

Ekkorát még bömbibe nem csalódtam. A 20éves e30am különbebb belsőre. Pedig gyári ülés, váltógomb és kárpit van benne.
A BMW nekem eddig a legalapabb szinten is minőséget jelentett. Lehet,h az enyém régi nagyon, de érzem,h minőségi. Akár a váltónál, a futóműnél vagy pl 1 ajtókárpitnál. Erre beültem ebbe a kotványba, kb 5-6éves és csak pislogtam,h ez most tényleg 1 BMW... :-\
Ez nem csak a BMW-nél van így, hanem minden autómárkánál.A gyártónak nem érdeke, hogy 20 évig használd az autót, hanem hogy 3 év múlva lecseréld.
A BMW is beleszürkült a nyereséghajhász autógyártók sorába. Egy E30-at vagy egy régi cápát az utca átlag embere is jobban megnéz, mint egy alap E60-at.
Ma kezdődik életed hátralevő része...

http://www.youtube.com/watch?v=Bt1BDSAzHOA

2010. Június 14. - 19:35:13
Válasz #1014
Nem elérhető

mack




egy jóbarátom M5-e

2010. Június 14. - 19:44:49
Válasz #1015
Nem elérhető

mack


Igaz,h a belső tényleg pénz kérdése, de Én azért elvárnám,h a legalapabb BMW-kbe is minőségi legyen a belső.

Történt ugyanis,h pénteken 1 1es BMW-vel mászkáltam. Az ajtó"kárpit" ha nem is az a kemény kopogós műanyag volt mint 1 suzukiba, de majdnem.

Az üléses szélén MŰBŐR, ami szarrá volt repedezve, középen ilyen kék szövet ami ROMMÁ volt kopva.
Váltógomb borítás teljesen lekopva, le kellett tördelmem a szélét mert rendesen karcolta a tenyerem váltásnál.

Ekkorát még bömbibe nem csalódtam. A 20éves e30am különbebb belsőre. Pedig gyári ülés, váltógomb és kárpit van benne.
A BMW nekem eddig a legalapabb szinten is minőséget jelentett. Lehet,h az enyém régi nagyon, de érzem,h minőségi. Akár a váltónál, a futóműnél vagy pl 1 ajtókárpitnál. Erre beültem ebbe a kotványba, kb 5-6éves és csak pislogtam,h ez most tényleg 1 BMW... :-\

hát-hát....akinek volt a 80-as évekből bömöse az tudja milyen a vas.....bár az enyém meg volt piszkálva rendesen, de szerettem nagyon...csak a fogyasztását nem  :D  sajnos tudom az enyémnek mi lett a vége.....cigányoknak adta el a srác, akinek én eladtam....ráadásul nem íratta át. Találkoztam a romákkal, szerették az autót mert nagyon ment....ez lett aveszte, de sajnos mind életben maradt.

2010. Június 16. - 17:20:32
Válasz #1016
Nem elérhető

Koxi


Maszat figyelmébe ajánlanám:
http://www.powerfanatics.com/soltvadkert/
A tökéletes nő süketnéma, nimfomániás, és az apjának konditerme van.

2010. Június 16. - 17:31:57
Válasz #1017
Nem elérhető

Maszat


Maszat figyelmébe ajánlanám:
http://www.powerfanatics.com/soltvadkert/

Már évek óta le akarok jutni. Idén is tervbe van. ;D

Ejjjj micsoda videóóóóóóó  @:-)
"Nem minden tevepata visz át a sivatagon!"

"1200mg boldi okozhat e enyhe fejfájást?"  by dbr  ;D

"Ezekben a kíméletlen időkben muszáj csalni, hogy boldoguljunk!" -Eric Cartman :D

"Soha ne érd be kevesebbel, mint amit valójában akarsz!"

http://indavideo.hu/video/Cicak_26

2010. Június 17. - 23:33:44
Válasz #1018
Nem elérhető

lepke


Maszat figyelmébe ajánlanám:
http://www.powerfanatics.com/soltvadkert/

Már évek óta le akarok jutni. Idén is tervbe van. ;D

Ejjjj micsoda videóóóóóóó  @:-)
Kettő is lesz egyszerre
Érdemes eljönni

http://www.e39.hu/index.php

http://www.powerfanatics.com/soltvadkert/
BMW Power

2010. Június 23. - 22:40:55
Válasz #1019
Nem elérhető

balic


...hát ez nagyon ott van!